Oftest stillede spørgsmål

Oftest stillede spørgsmål til Carelink

Spørgsmålene til dét at være vikar eller teammedarbejder kan være mange. Og vi får da også løbende spørgsmål om alt fra løn til vikarlogin og om, hvordan man kommer i gang som vikar.

Derfor har vi i nedenstående FAQ samlet de spørgsmål, som vi får flest af. Du kan navigere i spørgsmål og svar ved at bruge menustrukturen.

Vi håber, du finder svar på dine spørgsmål, ellers er du naturligvis altid meget velkommen til at kontakte os. Vi sidder klar hver dag til at hjælpe dig med svar på dine spørgsmål og til at hjælpe dig godt i gang hos Carelink.

Har I en app, og hvordan finder jeg den?

Ja. Vi har en rigtig god app, som faktisk er nødvendig at hente, når du er vikar ved Carelink.
Du kan hente den fra Appstore eller fra Google play, bare søg på Carelink, så kommer den frem. Du kan kende de røde hjerter.  

Kan jeg vælge, hvilke vagtlag jeg gerne vil se?

Ja, du kan under ”ledige vagter” vælge ”filter” og på den måde fjerne de vagtlag, du ikke ønsker at se.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke får en notifikation, når der kommer beskeder i appen?

Så skal du tjekke, at din telefon er sat op til at modtage meddelelser fra appen.

Det kan du tjekke således:
Åbn indstillinger på din telefon – Vælg meddelelser – Find din Carelink-app – Tjek, at du tillader meddelelser, og at dine advarsler er sat op til: Låst skærm, meddelelsescenter og bannere.

Når disse er slået til, vil du modtage en notifikation, når vi skriver til dig.

Har du spørgsmål?

Maria Tanggaard 

Rekrutteringsmedarbejder 

+45 44 22 42 41
[email protected]

Eller lad os ringe dig op